Lastniki električnih vozil šokirani: Nova študija potrdila, da so električna vozila bistveno slabša za podnebje, kot dizelska vozila

The Brussel Times poroča, da je nova nemška študija izpostavila, da električna vozila ne bodo zmanjšala CO2 emisij v Evropi v naslednjih letih, saj vpeljava električnih vozil ne bo pripeljala do zmanjšanja CO2 emisij avtocestnega prometa.

So električna vozila res zelena?

Sodeč po študiji, ki jo je vodil Christoph Buchal iz Univerze Cologne, objavljena pa je bila na Ifo Institut v Muenchenu prejšnji teden, imajo električna vozila “bistveno višje CO2 emisije, kot dizelska vozila”. To pa zato,ker se porabi ogromno energije za rudarjenje in obdelavo litija, kobalta in mangana, ki so kritične surovine za proizvodnjo baterij za električna vozila.

To tehnologijo poimenujva “nekako zelenkasta”

Baterija za Tesla Model 3 onesnaži ozračje z 11 – 15 tonami CO2. Vsaka baterija pa ima življenjsko dobo okoli 10 let oziroma cca. 150.000km vožnje, kar pomeni med 73 in 98 grami CO2 na kilometer (116 – 156 gramov CO2 na miljo) trdi Buchal. Dodajte te emisije emisijam iz elektrarn, kjer se proizvaja elektrika za pogon teh vozil in pridemo do podatka, da Tesla povzroča med 156 – 180 gram CO2 na kilometer (249 – 289 gramov CO2 na miljo).

Baterija v Tesla Model 3

Nemški raziskovalci so kritizirali dejstvo, da EU zakonodaja označuje električna vozila kot brez-emisijska vozila. Gredo celo tako daleč, da to zadevo poimenujejo prevara, saj električna vozila, kot naprimer Model 3, z vključenimi vsemi dejavniki, proizvajajo več emisij, kot Mercedesova dizelska vozila. Prav tako so zapisali, da je cilj EU 59 gramov CO2 na kilometer leta 2030 “tehnično nerelen”.

Tesla polnilnica ter dizelski generator v ozadju, ki ustvarja elektriko za polnjenje baterije.

Realnost pa je, da dodatno k emisijam CO2″, ki se ustvarijo pri rudarjenu za surovinami za proizvodnjo električnih vozil, vse države EU proizvajajo gromozanske CO2 emisije zaradi polnjenja baterij vozil z uporabo umazanih elektrarn. Za resnično zmanjšanje emisij, so raziskovalci zaključili v študiji z izjavo, da, bi lahko bencinski motorji na metan ali pa motorji na vodikov pogon zmanjšali CO2 emsije za tretjino ter mogoče s tem izničili potrebo po dizelskih motorjih.

Preberite tudi: Video – Pariški sporazum o podnebnih spremembah, kaj vam je RTVS zamolčala?

“Metanska tehnologija je idealna za prehod iz vozil na naravni plin z običajnimi motorji na motorje, ki bodo nekega dne poganjani z metanom iz virov, ki ne povzročajo CO2 emisij. Zaradi tega bi nemška zvezna Vlada morala obravnavati vse tehnologije enakovredno ter promovirati vodikove in metanske rešitve.”

Je torej načrt Elona Muska, da reši svet z električnimi vozili, največja prevara naših življenj?

Mimogrede, kdo še jemlje resno ljudi, ki ne poznajo osnovne formule fotosinteze (torej mehanizma preko katerega zelene rastline in drevesa iz CO2 ustvarjajo kisik) in trdijo, da je CO2 naravi škodljiv plin?

  6CO2         +   6H2O       --->       C6H12O6   +   6O2

(ogljikov dioksid) + (voda) —> (sladkor) + (kisik)

(svetloba)

Torej kot vidimo v enačbi zgoraj, vkolikor zmanjšujete količino CO2 v zemeljskem ozračju (v skladu z okoljevarstvenimi direktivami glede CO2 emisij), prispevate k uničevanju zelenih rastlin (tudi dreves) ter posledično vplivate na zmanjšanje koncentracije kisika v atmosferi. To pa je to, kar si resnični “naravovarstveniki” želijo (manj dreves, manj kisika, višje temperature) ter načrtno onemogočanje razpolaganja s svojo zasebno lastnino.

www.infowars.si

Za več geo-političnih in finančnih analiz obiščite:

www.infowars.si

Terraforming se je pričel – zarota globalno zatemnjevanje za iztrebljanje človeštva razkrita –>

<– Slovenija2050 – UN agenda21

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.