“To je grozno”: Največja podjetja za izvajanje storitev oddaje davčnih napovedi pošiljajo finančne informacije Facebooku

Največji izvajalci storitev oddaje davčnih napovedi kot so H&R Block, TaxAct in TaxSlayer tajno pošiljajo korporaciji Facebook občutljive finančne podatke, ko američani preko spleta oddajajo davke, poroča The Markup. Podatki zajemajo in niso omejeni samo na sledeče kategorije: Imena in priimki, elektronska sporočila, prihodki, status oddaje napovedi, višine povračil davkov in podatki o štipendijah. Ti podatki se nato pošiljajo Facebook korporaciji ne glede na to ali oseba sploh ima Facebook profil – ali pa katerikoli socialen profil, ki je v lasti Meta. Podatki se nato lahko uporabijo za preciznostno kalibriranje oglaševalskih algoritmov. Podatke se pošilja preko široko uporabljenega programskega jezika imenovanega Meta Pixel. Na tem mestu je potrebno omeniti, da TurboTax uporablja Meta Pixel ampak podjetje ni pošiljalo nobenih finančnih podatkov – samo uporabniška imena in čas zadnjega vpisa v sistem. TurboTax je programski jezik Pixel uporabil samo za obrazec za vpis, v ostalih podstraneh pa se ga ne uporablja.

Vsako leto Internal Revenue Service procesira okoli 150 milijonov povračil, ki so jih posamezniki vložili elektronsko in nekateri najbolj široko uporabljeni ponudniki storitev elektronske oddaje davčne napovedi uporabljajo Pixel, je ugotovil The Markup. Ko uporabniki ustvarijo račun za oddajo svojih davkov pri popularnem ponudniku TaxAct, naprimer, se od njih zahteva, da sporočijo osebne podatke za preračun povračila, kot naprier koliko denarja zaslužijo in kakšne investicije imajo. Programski jezik Pixel na spletni strani TaxAct nato pošlje del teh podatkov Facebooku, vključno z statusom oddaje napovedi, njihov bruto prihodek, znesek povračila lahko preberemo v pregledu, ki ga je opravil The Markup. Prihodek se zaokroži na najbližjo tisočico. Pixel prav tako pošilja imena odvisnih oseb v kodirani a načeloma reverzibilni obliki.

-The Markup https://themarkup.org/show-your-work/2022/04/28/how-we-built-a-meta-pixel-inspector#advanced-matching-parameters

TaxAct, ki servisira okoli tri milijone “potrošnikov in profesionalnih uporabnikov”, podatke preko analitičnega orodja podjetja prav tako pošilja Google korporaciji a imena v podatkih niso vključena.

“Zasebnost podatkov naših strank jemljemo zelo resno,” je povedala tiskovna predstavnica TaxActa Nicole Coburn. “TaxAct vedno stremi k temu, da zadosti vsem predpisom IRS.”

H&R Block je na svoji strani vgradil Pixel, ki vključuje podatke o “uporabi računa za zdravstvene prihranke, podatke o šolskih subvencijah in stroških odvisnih oseb” strank, ki preko H&R Block oddajajo svoje napovedi. Podjetje je v precej bežni izjavi povedalo, da “konstantno ocenjujejo svoje postopke v okviru trajne zaveze zasebnosti in, da bo pregledalo informacije”.

TaxSlayer, ki je lansko leto oddal okoli 10 milijonov zveznih in lokalnih povračil davkov, pa korporaciji Facebook dobavlja podatke v okviru programa sistema “naprednega ujemanja”, ki poizkuša povezati podatke ljudi, ki brskajo po spletu z Facebook profili teh ljudi. Podatki, ki se zbirajo so telefonske številke in ime uporabnika, ki izpolnjuje obrazec kot tudi imena vseh odvisnih oseb, ki so dodana v zahtevke za povračilo davka. Specifične demografske podatke se je prikrilo a Facebook je še vedno lahko povezal te podatke z obstoječimi Facebook profili.

Še eno podjetje za oddajanje davčnih napovedi – Rmsey Solutions, je za The Markup povedalo, da je podjetje “implementiralo Meta Pixel zato, da uporabnikom zagotovijo bolj osebno uporabniško izkušnjo,” a “niso VEDELI in niso bili nikoli obveščeni, da Facebook preko Meta Pixel zbira osebne davčne podatke.” “Takoj, ko smo to izvedeli, smo takoj obvestili TaxSlayer, da deaktivira Pixel iz našega programa Ramsey SmartTax.”

Predavateljica na Harward Law School ter specialistka za davčno zakonodajo Mandi Matlock je povedala, da ugotovitve kažejo na to, da so davkoplačevalci “dobavljali najbolj občutljive podatke, ki jih posedujejo in to se je izkoriščalo.” “To je grozno,” je dodala. “Resnično je grozno.” Več o tem si lahko preberete na https://themarkup.org/pixel-hunt/2022/11/22/tax-filing-websites-have-been-sending-users-financial-information-to-facebook

Neo-fevdalizem: Klaus Schwab, WEF in Veliki Reset –>

<– Covid – Omikron kriza: Cestna karta poti do svetovnega finančnega sesutja, inflacije in digitalizacije