ITALexit pred vrati, Rim na strani kitajske nove svilene ceste

Izgleda, da vse poti vodijo v Rim, ko Italija izraža svojo ljubezen do kitajske Belt and Road iniciative.

Predsednik Xi Jinping bo prispel v Italijo na uradni obisk 22.3.2019. Krovna tema pogovorov bo nova Svilena Cesta oziroma Belt and Road Iniciativa oziroma BRI. Dan pred tem bo EU v Bruslju debatirala o skupni strategiji glede kitajskih naložb v Evropi. Velik del EU je že de facto povezan z BRI. To vključuje Grčijo, Portugalsko, 11 EU narodov, ki sodijo v 16+1 skupino Kitajske z centralno in vzhodno Evropo, ter zaradi vseh praktičnih razlogov Italija.

A potrebna je zgolj izjava podsekretarja italjanskega ministrstva za gospodarski razvoj – Michele Geracija, ki je Financial Timesu povedal, da se bo podpisal memorandum o strinjaju o podpori BRI med obiskom Xija, in v Beli Hiši je izbruhnil hudič.

FT se ni držal nazaj z uredniškim komentarjem, v katerem je BRI poimenoval “kontroverzen infrastrukturni program.” BRI je obsežen, daljnosežen, dolgotrajen evrazijski integracijski projekt ter edini kvazi-globalni razvojni program na trgu, kateremkoli trgu. Še posebej pa je “kontroverzen” Washingtonu – ker je ameriška vlada sklenila, da bo projekt antagonizirala namesto od njega profitirala.

Tiskovna predstavnica sveta za državno varnost v Beli Hiši je BRI označila z “narejeno na Kitajskem, za Kitajsko” a projekt ni takšen. Drugače pa nič manj kot 152 narodov (številka se veča) in mednarodnih organizacij tega projekta uradno niso podprle.

www.infowars.si

Za več geo-političnih analiz obiščite:

www.infowars.si

Kitajski napol uraden odgovor Beli Hiši, ki se je izognila običajnim diplomatskim opazkam Ministrstva za zunanje zadve, je prišel preko uničujočega nepodpisanega uredniškega teksta v Global Timesu, kjer obtožujejo Evropo podložnosti zunanji politiki Washingtona in transatlantskemu zavezništvu, ki ni v stiku z potrebami Evrope v 21 stoletju.

Geraci izjavi očitno: BRI povezava bo omogočila več Made in Italy izvoza na Kitajsko. Privlačnot Made in Italy znamk pri kitajskih potrošnikih – hrana, moda, umetnost, notranji dizajn, da vseh teh Ferrarijev in Lamborghinijev sploh ne omenjamo – nima para niti v Franciji. Kitajski turisti preprosto ne morejo dobiti dovolj Benetk, Firenc, Rima in nakupovanja v Milanu.

Washington v tem primeru ne more poučevati italjanov v smislu, da BRI povezava spodkopava ameriško stran v trgovinski vojni, saj je neke vrste Xi-Trump dogovor skoraj sklenjen. Bruselj pa je že globoko razklan, še posebej zaradi Francije.

Nemško gospodarstvo ve, da je Kitajska sedanjost in prihodnost preferenčnega trga; poleg tega pa je eden od glavnih terminalov Nove Svilene Ceste v Duisburgu, v dolini Ruhr. Govorimo o okoli 11.000 km dolgi Yuxinou železnici za kontejnerski tovor, ki je operativna od 2014. Chongqing, Kazahstan, Rusija, Belorusija, Poljska pa vse do Duisburga. Yuxinou (kratica za Chongqing-Xinjiang-Evropa), eden od ključnih koridorjev Nove Svilene Ceste, je zavezan nadrgadnji za status železnice viseoke hitrosti v prihodnjem desetletju.

Kitajska-Evropa železniški tovor; Vir: Kitajsko ministrstvo za transport

A v bistvu se gre vse zaradi Italije – po velikosti tretji evropski narod glede obsega pomorske trgovine – konfigurirana za glavni južni evropski terminal za BRI. Vhodna vrata za povezovalne smeri iz vzhoda in juga hkrati pa, v zelo stroškovni učinkoviti maniri, ogromno destinacij zahodno in severno.

Absolutno ključno pri tem projektu je trenutno prenavljanje pristanišča v Benetkah, kjer se bo kanaliziralo oskrbovalne verige iz Kitajske preko Sredozemlja proti Avstriji, Nemčiji, Švici, Sloveniji in Madžarski. Benetke se rekonfigurirajo kot alternativno mega-pristanišče Rotterdamu in Hamburgu – ki pa so prav tako povezani z BRI. To se imenuje bitka mega-pristanišč.

Karkoli si Washington, City of London in celo Bruselj mislijo o tem, to je nekaj, kar Rim in Milano identificirajo kot stvar italjanskega nacionalnega interesa. Če upoštevamo še neumorno kitajsko ljubezensko razmerje z vsemi manifestacijami Made in Italy, win-win ponovno zmaga.

<– EU potrebuje politiko treh otrok in Kitajska bi jo morala plačati

Salvini poziva k ukinitvi italjanske centralne banke, zapor za prevarante –>

One thought on “ITALexit pred vrati, Rim na strani kitajske nove svilene ceste

  1. Pingback: Koronavirus iz Wuhana-Kitajska-globalna pandemija-News Feed Slovenija od 1.3.2020 00:00 CET dalje | Alternative media blog

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.