Žrtev otroškega posilstva v Rotherhamu: “Oblasti niso storile nič”, naročeno mi je bilo naj ne omenjam etničnosti napadalcev

Prevod članka: http://www.breitbart.com/london/2017/05/14/rotherham-child-rape-victim-authorities-did-nothing-mention-ethnicity/

Preživela posilstvo tolpe muslimanskih gojencev, ko je bila stara 13 let, oblasti niso storile ničesar, dejali so ji, naj ne omenja etničnosti napadalcev.

Preživela žrtev posilstva, Emma, je Katie Hopkins iz radia LBC v nedeljo povedala: “Pravzaprav sem prijavila napad 14 let nazaj. Šla sem k oblastem skupaj s starši. Sedela sem in dajala videoizjave policiji, pripravljena sem bila na sodelovanje z njimi.”

“Vendar, ko sem omenila imena, so me pripravili do tega, da sem se počutila, kot da sem jaz rasistka in da sem jaz tista, ki ima problem.”

“Posebej mi je bilo naročeno, da naj ne komentiram etničnosti storilcev,” je dejala Emma in dodala, da ji je bilo “večkrat” naročeno s strani policije in socialnih delavcev, naj ne omenja rase.

“Vedela sem da nisem rasist, počutila sem kot da so to uporabili na meni zato da me utišajo.”

Ko jo je radijska voditeljica ms.Hopkins vprašala, kako se je počutila takrat, je Emma odgovorila: “Storilci so me pripravili do tega, da sem se počutila, kot da se motim in policija in socialni delavci so temu verjeli. Počutila sem se kot da imajo mogoče storilci prav. Mogoče nimajo oni problema, mogoče imam jaz probleme.”

Emma je povedala poslušalcem postaje LBC, da je bila devica ko je bila posiljena pri 13 letih. Pojasnila je, da so se posilstva dogajala redno, podrobno je opisala situacijo, kjer so jo zaklenili v stavbo in je bila spolno napadena s strani več različnih moških. Tolpa muslimanskih gojencev je nato začela izsiljevati mlado najstnico in ji groziti, da bodo skupinsko posilili njeno mati, če bo o dogodkih govorila s starši.

“To je bilo moje življenje,” je dejala.

Posilstva so se nadaljevala tudi po tem, ko je to prijavila policiji, saj so ji oblasti povedale, da gre za “njeno besedo proti njihovim”. Policija je prav tako izgubila obleko v kateri je bila posiljena ter tako ostala brez dokazov za kazenski pregon.

Ko so jo oblasti pustile na cedilu, je bila znova posiljena in podala prijavo pri 14 letih. Policija je dejala, da za to ne obstaja dovolj dokazov.

Končno so jo starši izselili ven iz države.

“Nihče jih ni zaustavil in to je bil edini način da se to zaustavi,” je dejala Emma.

Ms.Hopkins je povedala Emmi, da so tudi drugi starši žrtev posilstev muslimanskih gojencev svoje hčerke premaknili v tujino, saj preselitev v druge dele države nima učinka, ker so posiljevalne tolpe “povezane med mesti”.

Spolna zloraba otrok v Rotherhamu je največji škandal prikrivanja v zgodovini Velike Britanije, ko so v poznih 1980ih, policija in socialni delavci zatajili pri zaščiti deklic pred plenilskimi tolpami muslimanskih gojencev, zaradi strahu, da bi bili označeni za rasiste, kar je privedlo do institucionalnega prikrivanja.

Druge muslimanske mreže gojencev, vključno iz Sheffielda in Rochdalea so bile prav tako razkrite od prvih obsodb v Rotherhamu v letu 2010. Prejšni teden je Breitbart London poročal, da BBCjeva drama Three Girls, ki govori o zgodbi o treh otrocih iz Rochdalea katere napadajo tolpe pakistanskih in afganistanskih muslimanov, nikjer ne omenja Islama v najavi filma niti ga ne omenja v katerikoli drugi tiskani publikaciji.

Leave a Reply

